اخبار بازار قراضه و بیلت در آسیا
نوشته شده توسط : hamiransteel

اخبار بازار بیلت:

تعطیلات رسمی در کشور چین که چند روز طول می کشد، موجب شده تا بازار بیلت به سکوت و رکود دچار شود. اکثر فعالان بازار و کارشناسان بازار معتقد هستند که به دلیل رفتن چینی ها، بازار بیلت به وضعیت بی تحرکی دچار شده و بازگشت چینی ها از تعطیلات را راحل این مشکل می دانند. آمار های منتشر شده از بازار بیلت در جنوبی شرقی آسیا، بیانگر کاهش قیمت 10 دلاری می باشد. با این وجود، در کشور هند نیز شاهد 2 مزایده صادراتی بودیم که به دلیل طمع هندی ها و راضی نشدن به قیمت های کنونی، به مرحله اجرا نرسید. آنها خواستار قیمت های پایین تری بودند.

شرایط در بازار بیلت به گونه ای می باشد که به دلیل قیمت های کنونی، در بازار مشتری وجود ندارد. خریداران توقع تخفیف های زیادی دارند که فروشندگان نیز حاضر نیستند با قیمتی پایین بیلت را به فروش برسانند. گفتنی است که در مصر نیز قیمت کنونی بیلت حدود 510 دلار در هر تن سی اف آر می باشد.

اخبار بازار قراضه:

طبق جدید ترین اخبار و گزارشی که از بازار قراضه در چین به دست آمده است، حجم مصرفی قراضه در این کشور افزایش پیدا کرده است. طبق نمودار های منتشر شده، کشور چین از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 63 میلیون تن قراضه مصرف کرده است و سرانه مصرف قراضه در این کشور حدود 45% افزایش یافته است. به نظر می رسد که به دلیل تصمیم اخیر دولت چین، مبنی بر مبارزه با آلایندگی ها و کاهش تولید در کارخانه ها، میزان مصرف و صادرات قراضه به این کشور تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است.

میزان واردات قراضه در ترکیه نیز افزایش یافته است. اگر میزان واردات قراضه به این کشور را با 8 ماه اول سال گذشته مقایسه کنیم، متوجه رشد 12% خواهیم شد. لازم به ذکر است که بهای قراضه وارداتی نیز افزایش پیدا کرده و حدود 4 میلیارد دلار ثبت شده است. همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته، در ماه آگوست سال جاری شاهد واردات قراضه ترکیه به اندازه 1.56 میلیون تن بودیم که این میزان در مقایسه با مدت یکسان در سال گذشته، حدود 20% کاهش داشته است.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

 

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: